12 Aralık 2010 Pazar

Maçı izlesek de mi, teslim olsak?


Trabzon'da pazar günü erken başladı. Sabah saat 05:45'te evden çıktım. Lan o saatte hayırdır? Manyak mısın demeyin, 3 tane çok iyi arkadaşım askere gidiyor ve sabahın köründe gidiyorlar.

Trabzon-Ankara uçağı sabahın 7'sinde ve sonuç olarak saat 6'da arkadaşlarla havaalanındaydık. Askere gidecek olanlar sadece bizim arkadaşlarımız değildi tabiki, birçok kişi askere gitmek için veya ''canım sıkıldı lan Ankara'ya gidiyorum!'' amacıyla oradaydı.

Resimdeki 3 arkadaşımız şu an teslim olmuş durumda askerlik psikoljisini yaşamaya başladılar. Kardeşlerime ''hayırlı teskereler'', ailelerine de ''sağ sağlim döner inşallah'' dedikten sonra asıl muhabbete gelelim...


Askere giden 3 arkadaşım da Trabzonlu ve tabiki de Trabzonspor taraftarı. Adamlar askere gidiyor ama inanır mısınız, sorun askere gitmek değil, saat 16:00'da ki İBB maçını izlemek. Lan olm manyak mısınız? Saat 5'ten önce teslim olun hatta erkenden gidin işiniz sona kalmasın diyoruz ama '' banane yaa azcık beklesinler kaçmıyoruz ya, maçı izleyip gelecez'' veya '' izler giderim nolcak! lan'' gibi çeşitli muhabbetler dönüyor.

Kısacası Trabzonsporlu olmak ne demek? sorusuna bir örnek. Arkadaşlarım orda ailesiyle vedalaşıyorlar, arkadaşlarıyla vedalaşıyorlar, 'lan gideceğim yer nasıl?', 'komutanlar iyi midir acaba?', 'yemekler güzel midir?' sorusu yerine akıllarında Trabzonspor'un maçı var. İşte bu yüzden Trabzonspor'lu olmak çok değişik bi duygudur bunu ancak Trabzonspor'a gönül veren kişiler bilebilir.

Kardeşlerim sağ salim teslim olmuşlardır inşallah. Hepsinin askerliği çabucak geçer gider, maçı izlediler mi sorusuna verilecek bi cevabım yok. Çünkü henüüz ben de bilmiyorum. Öğrendiğim zaman size de haber veririm...

6 yorum:

Arzum dedi ki...

=)güzelmiş =)Kubilaya samete ve diğer arkadaşınada hayırlı tezkereler =)

Taner dedi ki...

konu çok bir sığ noktadan başladı aslında azizim.seni tanımama rağmen burdan nereye gideceğini ben bile kestiremedim.tam olaydan soğuyordum ki ortalarda kurgu ve hikaye biraz daha hareketlendi.konuyu nasıl bağlayacağını merak ediyordum ki sen yine üslubuna yakışır bir bitirşle çok güzel bağladın.sade ve duru anlatımın sana bir çok okuyucu kazandıracaktır azizim.

yüreğine sağlık...

vural dedi ki...

hayırlı teskereler er ve erat takımına=) tek rütbeli var o ayrı=)

Unknown dedi ki...

herşey iyi güzelde istenbuldaki maç için arkadaşlarının ankara uçağında ne işleri vardı???

Pato dedi ki...

şafak durumu sana açıkladım az önce:)) ama bu soruyu nasıl akıl edip sordun onu anlamadım zati:)) en büyük asker bizim asker...

Adem dedi ki...

Engin Uzunoğlu da o gün teslim olacak Trabzonsporlular arasındaydı. Sakarya'ya düşmüş. Onu karşılayacağım için maça gitmedim. Maçı da beraber izledik. Maçtan sonra birliğine bıraktım Engin'i. Adam mutluydu yahu, bildiğin mutluydu. "Şampiyonlukla teskere aynı tarihe denk gelecek." diye sanırım...